|
suzuki samurai
výrobní označení SJ70
období 1990-1996 |
|
|
Největší změna proběhla pod kapotou tohoto vozu. Jednobodové vstřikování charakterizuje žebrované plastové sací potrubí. |
Na přístrojové desce se pozměnil volant |
|
|
Mnozí znás se s tímhle autem poprvé vyděli když je v roce 1994 zakoupil Telecom |
long |
|
|
do roku 1992 mělo auto stejnou masku jako předešlé modely |
od roku 1992 byla maska změněna
|
Technické parametry |
Motor |
čtyřdobý vodou chlazený 1298 ccm tip:G13BA od roku 1990 s jednobodovím vstřikováním |
Počet válců |
4 |
počet ventilů na válec |
2 |
vrtání /zdvih |
74/77 |
|
|
rozvor |
2030mm |
rozchod kol vpředu |
1300mm |
rozchod kol vzadu |
1310mm |
celková délka |
3430mm |
celková šířka |
1530mm |
konstrukční výška |
1665mm |
světlá výška |
205mm |
nájezdový uhel vpředu |
|
nájezdový úhel vzadu |
|
přechodový úhel |
|
poměr otáčení |
5,1m |
vnitřní rozměry |
|
délka |
826mm |
šířka |
1270mm |
výška |
1021mm |
objem zavazadlového prostoru |
|
oběm zavazadlového prostoru se sklopenýmy sedadly |
|
hmotnost |
|
pohotovostní |
942kg |
celková |
1315kg |
zatížení přední nápravy |
566kg |
zatížení zadní nápravy |
754kg |
spotřeba |
|
město |
13,3 l/100km |
mimo město |
7,5/100km |
kombinovaná |
9,1/100km |
maximální rychlost |
|
nápravy |
tuhé |
odpružení |
|
předek |
listová pera |
zadek |
listová pera |
kola |
|
rozměr ráfku |
15J/5,5J /5x139,7, ET-10 |
rozměr pneu |
195/15 , 205/70/15 |
|
|
převodový poměr hlavní rychlostní skříně |
|
1rychlostní stupeň |
3,652/1 |
2 rychlostní stupeň |
1,947/1 |
3 rychlostní stupeň |
1,423/1 |
4 rychlostní stupeň |
1,00/1 |
5 rychlostní stupeň |
0,795 |
zpětný chod |
3,466 |
redukční převodovka |
|
H |
1,409 |
L |
2,268 |
diferencial |
3,7 |
|
|
|