Uzávěrka zadního diferencialu |
Uzávěrka zadního diferencialu l na vozech SJ se montovala na modelech 410 a 413 pro rakouský trh kde ruční kardanová brzda nesplňovala podmínky provozu. Při parkování na kluzkém povchu se mohlo jedno kolo protočit zpet čímž by umožnilo autu rozjetí. Tato uzávěrka se ovládala lankem. Její pevnost však byla omezena a u většiny aut je nefunkční. Zuby které se do sebe řadili čelně byli příliš nízké a snadno přeskočily, jejich hrany se poškodily a uzávěkra bud nešla zařadit nebo vyskakovala . |
|
|
Na obrázcích je již nefunkční uzávěrka zuby jsou dokonale omlety . |
|
Od roku 1985 se od kardanové brzdy upustilo a parkovací brzda se přemístila do kol . Tím odpadla i uzávěrka diferencialu. |
|
|
|
|
|
|
|
Pokud toužíte po uzávěrce diferencialu trh nabízí :
aussie locker |
|
|
Jak pracuje popisovat nebudu to naleznete zde :
http://www.uzaverky.unas.cz/jakpracuje.htm |
Přestavba originální uzávěrky zadního diferencialu
|