stránky pro majitelé a  příznivce těchto malých terénních vozidel.

1/ NA STAVBU MI POSLOUZIL VYSLOUZILY SJ410 PLECHOVKA BYL TROCHU SHNILY ALE TO MI SAMOZREJME NEVADI PAC BYCH TO STEJNE ROZREZAL K OBRAZU SVEMU....

2/A REZEME VARIME...... 3/A REZEME VARIME...... 4/ A REZEME VARIME...... 5/A REZEME VARIME......
6/A REZEME VARIME...... 7/A REZEME VARIME…… 8/TED PRISLA NA RADU ZADNI NAPRAVA --BRZDY JSEM SE ROZHOD PREDELAT NA KOTOUCOVY S BRZDICEMA Z -SWIFT GTi - TAKTEZ JSEM ZMENIL PREVOD V DIFU NA 1:5.2 -DAL NOVA LOZISKA....... 9/DETAIL UCHYCENI BRZDICE 10/A JIZ HOTOVE

11/JESTE KRYT DIFERENCIALU-(DOST PODSTATNA ZALEZITOST)

12/A NAPRAVA JE PRIPRAVENA K MONTAZI...... 13/A PAK JESTE PORESIT RAFKY ... PO KRATKE UVAZE JSEM DOSEL K TOMU ZE SI JE VYROBIM.... 14/STREDY JSEM SI NECHAL VYRIZNOUT LASEREM Z PLECHU 8mm A RAFKY JSEM POUZIL Z 15/JESTE SVARIT...
16/A JE HOTOVO 17/POHLED ZE PREDU A ZEZADU-----ET-40.......... 18/A TED JESTE K PODVOZKU---VSECHNY ORIGINAL DRZAKY LISTOVYCH PER JSEM UDREZAL A VYROBIL JSEM NOVE KULI TOMU ZE JSEM ORIGINAL PERA VYMENIL ZA -DELSI (KULI ZLEPSENI MEKKOSTI PEROVANI A KRIZENI)------DETAIL PREDNIHO UCHYCENI 19/PREDNI UCHYCENI LISTOVEHO PERA 20/JESTE POHLED NA ZADNI UCHYCENI PER---JELIKOZ POUZITA PERA NEMAJI SROU CO JE STAHUJE V PROSTREDKU TAK JSEM MUSEL JESTE PRODLOUZIT KRAPET RAM.....

21/TAK A PODVOZEK JE ZHRUBA HOTOV TED PRIJDE NA RADU TO NEJHLAVNEJSI A TO JE ---M O T O R—

22/ZA --DARCE--ME POSLOUZIL OSVEDCENY -SWIFT 1.3GTi--105PS......... 23/TOT -ON-SILNY TAHOUN ..........MA NAJETO POUZE 110 000KM A TAHNE JAK DAS....... 24/A JE VENKU........... 25/ JESTE VYSKUBAT CELOU ELEKTRIKU................
26/TED PRISLY NA RADU BRZDY NA SJ CKU --JELIKOZ LITROVEJ SJ NEMA POSILOVAC BRZD TAK JSEM SE ROZHOD ZE JE DAM KOMPLET Z -GTi- 27/PO MALE UPRAVE KASTLE SE ZDARILO --VALEC+ POSILOVAC+ROZDELOVAC BRZDNEHO TLAKU JSEO NA MISTE 28/PO ZRALE UVAZE JSEM SI REK --KDYZ VSECHNO --TAK VSECHNO A VSECHNY BRZDOVE + BENZINOVE TRUBKY JSEM NATAHL NOVE ........ 29/A JE TO..... UF JESTE ZE JSEM MEL PRIPRAVEK NA -HOLENDRY.... 30/TAAAK A KONECNE PRISEL NA RADU MOTOR----MUSI SE PREDELAT VYVOD Z VODNI PUMPY......

31/USPESNE ROZREZANO A PREVARENO ..

32/ A UZ I VSAZENO........... 33/VYMENIT SACI KOS+VANU DAT JINOU LAMELU...... 34/ROZREZAT A PREVARIT KOLENA VYFUKU............A NASLEDNE VYROBIT CELY VYFUK NOVY 35/PREDELAT VYVOD Z TERMOSTATU............A NASLEDNE NATAHAT NOVY HADICE PREDELAT CHLADIC A VYROBIT NA NEJ SAHARU S EL.VRTULI....................
36/NO A PAK UZ HO TAM "JENOM" DAT --(10X VEN A DOVNITR NEKOLIKRAT PREDELAVAT DRZAKY MOTORU....) 37/NO A JESTE ZBYVA PREHODIT CELOU --ELEKTRIKU ....... 38/A UZ JE SKORO PRETAHANO..... 39/PAK PRISLA NA RADU ROZVODOVKA........ PÚREDELANI DRZAKU JE NUTNOST -PAC ORIGINAL SE HROZNE KROUTI --A JELIKOZ JSEM MOTOR POSOUVAL O cca.4cm DOPREDU TAK ZA NIM MUSI JIT ZAKONITE DOPREDU I ROZVODOVKA ..... 40/NO A PAK PRISLA NA RADU -NADRZ- DO KTERE SE MUSI IMPLANTOVAT CERPADLO Z NADRZE Z GTi........

41/TAAK PRIRUBU NA CERPADLO BY JSME MELI........

42/TED JESTE PRODLOUZIT DRZAKY SAMOTNEHO CERPADLA .... 43/A JE HOTOVO...... TED UZ JENOM NAMONTOVAT 44/JESTE VYMENIT VADNE LOZISKO V PREVODOVCE....--- 45/JESTE VYMENIT VADNE LOZISKO V PREVODOVCE....----
46/DAT -PRODLOUZENY-ZREPASOVANY KARDANY..... 47/PREDELAT DRZAKY TLUMICU+DAT JINY----VYROBIT ZADNI NARAZNIK+LEMY--NAPRASIT SEDACKY,PRISTROJOVKU........ 48/A MALEM BYCH ZAPOMNEL NA TRESNICKU -----VIJAK 6800KG— 49/KONECNA FAZE MOTOROVEHO PROSTORU............... 50/VNITREK .................

51/KONECNE --SKORO--HOTOVO..................

52/ESTE MENSI ZKUSEBNI JIZDA.................. 53/JESTE MENSI ZKUSEBNI JIZDA.................A UZ JENOM PRESTRIKAT NA SPRAVNOU BARVU A HURAAAAAA NA UKR..— 54/A UZ V --NOVEM KABATE....... 55/A UZ V --NOVEM KABATE.......2