stránky pro majitelé a  příznivce těchto malých terénních vozidel.

 

body lift -tak v tomhle případě se jedná o zvednutí karoserie na rámu čímž se nezmění jízdní vlastnosti auta. body lift se používá hlavně v případě, kdy chceme dát na auto větší kola a ty se nevejdou do blatníků. Sadu podložek pro tuto úpravu jen stěží kde seženeme proto každý hledá náhradu . le použít například hokejové puky nebo silenbloky z motoru škody 120 Karoserie je uchycena na 10 místech a na dalších mnoha místech je podložena 6 šroubů které drží karoserii uprostřed je navařených přímo na karoserii ty je třeba nějakým způsobem prodložit nebo vyměnit , ocž by mohl být v případě zdravé karoserie dost problém . Dvojice šroubů v předu pod světly a vzadu pod dveřmi jdou bez problémů vyměnit za delší , Ale pozor!! Je tam použito jemnější stoupání závitu.

 

Fotky z takové úpravy mi poslal Standa z Doks který zvolil body-lift pomocí silenbloku ze škodovky. Z obavy že se bude auto vlnit a že to 10 silenbloků neudrží uchytil karoserii ještě na mnoha jiných místech. S funkcí je spokojen .

 

bodylift lze provést ještě jiným způsobem