stránky pro majitelé a  příznivce těchto malých terénních vozidel.

  postavit si samurai do terénu jsem plánoval už někdy v roce 2005. V roce 2007 se mi podařilo sehnat karoserii a postupně jsem začal se stavbou od základu .  
   
  Základem auta je pořádná karoserie. Když byla doma, mohlo se začít . K mému překvapení jsem zjistil že se jedná o kabrio na něž někdo navařil střechu z celoplecha. Prace to byla ale pěkná tak jsem to neřešil .  
   
  Důležité je karoseri pořádně opravit a ošetřit.  
     
  Lakování je práce nehká ale je z ní, ta největší radost.  
   
   
     
  Ošetření podvozku několika nástřiky, dokáže slušně šáhnout do peněženky, ale je důležité.  
     
  Náprava prošla úpravou difrencialu a uchycení na listová pera se zůžino na starší model., Takže pera jsou víc u středu. Výhotdou je větší křížení při menším promačknutí pera a na přední nápravě je to důležité pro to aby kola při zatáčení neškrtala.  
     
                     
     
  Motor byl přpraven dávno dopředu . Bohužel časem se musel překroužkovat.    
                     
  Šasy , Jak jinak než z úzkého samuraie    
   
  Montáž podvozku je tou nejpříjemnější prací. Montáží každého dílu se z toho pomalu stává auto .  
                     
  Montáž karoserie na rám je tou poslední prací než se vyjede.  
     
  Dveře a kapoty zatím bez laku, ale hlavně přezout! at se může testovat.  
     
     
   
 

zadní nárazník.

Tenhle nárazník byl na moje auto jeho výška je větší než standart ale na krajích je stažen směrem nahoru takže v terénu nepřekáží. Osazen je nejlevnějším osvětlením a do nárazníku je zokomponován i výfuk jehož konec je narovnán a vyveden přímo . Výhdou je že nedocházíí při couvání v těžkém terénu k jeho poškození . Nárazník je rozdělen na dvě poloviny což jsem přebral od konstruktérů z počátku vývoje automobilového průmyslu. Důvod je jednoduchý , snadnější je výměna nebo oprava je 1/2 nárazníku než celého .

 
 

 

 
 

Přední nárazník

Volil jsem jednoduchý a odolný takže JOKL. Naviják je upevně čepy a lze ho do minuty demontovat .

 
     
     
  Lemy jsem volil jednoduché a pevné. Blatníky z avie . toho vydrží strašně moc .  
  pokud je chcete koupit tak zde : http://www.trans-technik.cz/blatniky-plastove-kulate-blatniky-02-blatniky-a-prislusenstvi-dily-na-nastavby-nakladnich-aut  
                     
  Pár much to mělo, ale vzhledem k tomu že jsem se držel originálu mi auto funguje spolehlivě. Díky velikosti kol 31 dokáže v térénu hrozně moc. Motor jsem nechal 1,3 a diferencialy 5,1/1 takže problém se sílou v terénu nemám a na silnici je auto schopno vyvinout rychlost 112km v hodině. Ručička tachometru při tom ukazuje na 140km/h.  
   
               
                     

 

NAVRCHOLU.cz