|
postavit si samurai do terénu jsem plánoval už někdy v roce 2005. V roce 2007 se mi podařilo sehnat karoserii a postupně jsem začal se stavbou od základu . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Základem auta je pořádná karoserie. Když byla doma, mohlo se začít . K mému překvapení jsem zjistil že se jedná o kabrio na něž někdo navařil střechu z celoplecha. Prace to byla ale pěkná tak jsem to neřešil . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Důležité je karoseri pořádně opravit a ošetřit. |
|
|
|
|
|
Lakování je práce nehká ale je z ní, ta největší radost. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ošetření podvozku několika nástřiky, dokáže slušně šáhnout do peněženky, ale je důležité. |
|
|
|
|
|
Náprava prošla úpravou difrencialu a uchycení na listová pera se zůžino na starší model., Takže pera jsou víc u středu. Výhotdou je větší křížení při menším promačknutí pera a na přední nápravě je to důležité pro to aby kola při zatáčení neškrtala. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Motor byl přpraven dávno dopředu . Bohužel časem se musel překroužkovat. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Šasy , Jak jinak než z úzkého samuraie |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Montáž podvozku je tou nejpříjemnější prací. Montáží každého dílu se z toho pomalu stává auto . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Montáž karoserie na rám je tou poslední prací než se vyjede. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dveře a kapoty zatím bez laku, ale hlavně přezout! at se může testovat. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
zadní nárazník.
Tenhle nárazník byl na moje auto jeho výška je větší než standart ale na krajích je stažen směrem nahoru takže v terénu nepřekáží. Osazen je nejlevnějším osvětlením a do nárazníku je zokomponován i výfuk jehož konec je narovnán a vyveden přímo . Výhdou je že nedocházíí při couvání v těžkém terénu k jeho poškození . Nárazník je rozdělen na dvě poloviny což jsem přebral od konstruktérů z počátku vývoje automobilového průmyslu. Důvod je jednoduchý , snadnější je výměna nebo oprava je 1/2 nárazníku než celého . |
|
|
|
|
|
Přední nárazník
Volil jsem jednoduchý a odolný takže JOKL. Naviják je upevně čepy a lze ho do minuty demontovat . |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lemy jsem volil jednoduché a pevné. Blatníky z avie . toho vydrží strašně moc . |
|
|
pokud je chcete koupit tak zde : http://www.trans-technik.cz/blatniky-plastove-kulate-blatniky-02-blatniky-a-prislusenstvi-dily-na-nastavby-nakladnich-aut |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pár much to mělo, ale vzhledem k tomu že jsem se držel originálu mi auto funguje spolehlivě. Díky velikosti kol 31 dokáže v térénu hrozně moc. Motor jsem nechal 1,3 a diferencialy 5,1/1 takže problém se sílou v terénu nemám a na silnici je auto schopno vyvinout rychlost 112km v hodině. Ručička tachometru při tom ukazuje na 140km/h. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|